Nabídky práce do e-mailu

Administrativní pracovník / Fakturant/ka s AJ - Karlín

Hledám kandidáta nebo kandidátku do administrativně finančního týmu v Karlíně.

vhodné pro juniorní i zkušené kandidáty

pečlivost, administrativní zdatnost

komunikativní ČJ a AJ

minimálně základní znalost fakturace nebo základů účetnictví (můžete se zapojit i do dalších procesů na účtárně)

Vaše nová práce?

Zpracování faktur a provádění plateb, zadávání dat do interních systémů (budete zaškoleni), jedním ze systémů je Helios Orange

Komunikace s dodavateli a poskytovateli služeb

Pořizování občerstvení a kancelářských potřeb pro zaměstnance

Podílení se na interních projektech týkající se office managementu

Jak si představujeme ideálního kandidáta nebo kandidátku?

Zkušenosti v oblasti administrativy, znalost fakturace/účetnictví vítána

Plynulá čeština a angličtina (FIREMNÍM JAZYKEM JE ANGLIČTINA)

Předchozí zkušenosti s programem Helios Orange výhodou, znalost Excelu pro reporting (denní/týdenní/měsíční)

Ekonomické VOŠ nebo Bc. vzdělání nebo SŠ a odpovídající praxe

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?

Nástup na plný úvazek HPP je možný IHNED

Nástupní mzda dle Vašich zkušeností cca 35 - 45.000 Kč

Firma sídlí na Praze 8 (Karlín - u metra Křižíkova)

Flexibilní pracovní doba, možnost HO 1-2x měsíčně

5 týdnů dovolené, Flexipass (Pluxee) 1000 Kč/měsíc, stravenky 150 Kč/den, 13. plat

Požadované vzdělání

  • Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadovaný jazyk a jeho úroveň

  • Čeština - Výborná
  • Angličtina - Středně pokročilá

Kontakt

ProfesKontakt, s.r.o.
Bc. Romana Koudelková
Telefon: 736 482 328
E-mail: koudelkova@profeskontakt.cz