Property & Security Team Leader

Property & Security Team Leader hraje klíčovou roli ve správě a zabezpečení nemovitostí v centrále společnosti. Je zodpovědný za provoz budov a zajištění bezpečnosti.

Správa nemovitostí:

  • Plánování a koordinace údržby a oprav budov.
  • Prioritizace údržbových projektů podle potřeb a rozpočtu.

Zabezpečení prostor:

  • Řízení přístupů a správa klíčů.
  • Implementace moderních zabezpečovacích systémů včetně čipového a kamerového systému.

Testování a údržba systémů:

  • Pravidelné testování a údržba elektronických zabezpečovacích systémů (EZS, EPS).
  • Revize a opravy strojů a zařízení souvisejících se zabezpečením.

Ostraha objektu:

  • Zajištění ostrahy a ochrany objektů.
  • Spolupráce s externími bezpečnostními službami a koordinace jejich činností.

Úklid celého areálu:

  • Organizace a dohled nad pravidelným úklidem vnitřních a venkovních prostorů.
  • Dozor nad čištěním a údržbou zeleně, čerpadel, jezírek a dalších venkovních zařízení.
  • Zajištění, aby veškeré čistící pracovníky pracovaly v souladu s bezpečnostními a hygienickými standardy.

Revize a pojistné smlouvy:

  • Pravidelné revize zařízení a vybavení v souladu s bezpečnostními předpisy.
  • Správa pojistných smluv a řízení pojistných událostí.

Správa majetku skladu:

  • Koordinace oprav, rekonstrukcí regálových systémů a servisu vybavení skladu.
  • Účast na tendrech, likvidaci zastaralého vybavení a řízení pojistných událostí.

Vedení týmu:

  • Řízení a koordinace práce specialistů zodpovědných za specifické úkoly v rámci správy nemovitostí a zabezpečení.
  • Poskytování podpory, školení a směřování specialistů k dosažení stanovených cílů a standardů.

Administrativní práce:

  • Evidování smluv a inventarizace majetku.
  • Řešení pojišťovacích událostí a komunikace s pojišťovnami.

Výběr a komunikace s dodavatelskými společnostmi:

  • Výběr, komunikace a řízení dodavatelských společností pro různé služby a údržbu

Zabezpečování služeb od dodavatelů:

  • Zabezpečení služeb od dodavatelů jako je elektřina, plyn, strážní služba, stěhování, úklid interiéru a exteriéru, zimní a letní údržba budov a jejich kontrola.

Komunikace se zaměstnanci:

  • Komunikace se zaměstnanci ohledně provozních otázek a řešení problémů.

Vytváření finančního budgetu:

  • Vytváření finančního rozpočtu pro správu nemovitostí.

Komunikace a zastupování společnosti:

  • Komunikace a zastupování společnosti při jednáních s orgány státní správy, místní státní správy a samosprávy.

POŽADUJEME:

  • Středoškolské vzdělání v technickém směru.
  • Technické znalosti v údržbě zařízení a zabezpečovacích systémech.
  • Zkušenost v oblasti správy nemovitostí a bezpečnosti.
  • Schopnost řídit a prioritizovat více úkolů současně.
  • Komunikační dovednosti pro efektivní spolupráci s různými odděleními, dodavateli a zaměstnanci.
  • Schopnost rychle reagovat na měnící se podmínky a řešit problémy.

NABÍZÍME:

  • 25 dnů dovolené v roce pro vaše zasloužené odpočinkové chvíle;
  • Možnost práce z Home Office po předchozí dohodě s manažerem;
  • Stravenkový paušál v maximální možné výši 115 Kč za odpracovanou směnu;
  • Zaměstnanecké ceny na chovatelské potřeby a krmiva;
  • Výhodný program slev od spolupracujících obchodních partnerů;
  • Možnost prohlubování a zvyšování kvalifikace v oboru;
  • Odměny za doporučení.

logo

Firma: SUPER PET , a.s.

Kontakt: Zuzana Vyleťalová

Kód: A2257

Místo práce: Poděbrady

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.