PROFESKONTAKT
personální a poradenská agentura
Chceš být u rozšiřování sítě výdejních míst a samoobslužných boxů? Baví tě akviziční práce, rád(a) jezdíš do terénu a hledáš roli, kde výsledky vidíš každý den? Hledáme akční posilu do obchodního týmu, která nám pomůže budovat silnou partnerskou síť a zvyšovat dostupnost služeb pro koncové zákazníky.
Co tě čeká?
Vyhledávání nových výdejních míst a partnerů – aktivně, osobně, v terénu
Budování a rozvoj vztahů s partnery, podpora jejich spokojenosti a standardu služeb
Kontrola výdejních míst, dohled nad vizuálním stylem a kvalitou služeb
Spolupráce při zavádění nových logistických řešení
Práce s CRM – evidence, aktualizace dat, reportování
Reprezentace značky a nabídky služeb u partnerů i nových zájemců
Koho hledáme?
Máš zkušenosti s terénním prodejem, akvizicí B2B partnerů nebo budováním sítě
Umíš přesvědčivě jednat a vyjednávat
Vyznáš se v oblasti kurýrních, výdejních nebo logistických služeb, nebo se to rychle naučíš
Máš výbornou znalost regionu a řidičský průkaz sk. B
Umíš si sám/sama zorganizovat čas, zvládáš více věcí najednou
Ovládáš práci s CRM a běžnými nástroji jako Excel, Outlook
Domluvíš se anglicky (minimálně úroveň B2)
Co Ti nabízíme?
Fixní mzdu dle zkušeností: 50 200 – 60 200 Kč
Výkonnostní bonusy až 20 % mzdy
Služební automobil, mobil, notebook, přístup do CRM, marketingové materiály
Flexibilitu – práce převážně z domova a v terénu
Podpora zkušeného týmu a možnost kariérního růstu
Výhodou, ale ne podmínkou:
Praxe v logistice, kurýrních službách, retailu nebo e-commerce
Stávající síť obchodních kontaktů v regionu
Zkušenosti s aktivním oslovováním nových partnerů (cold calling, osobní schůzky)
Analytické myšlení, orientace na výsledky
Základní orientace v práci s POS materiály a brandingem