Koordinátor/ka externích pracovníků

Ahoj,

jsem Office Asistant Andrea a v současné době hledám k sobě do týmu kolegyni/kolegu. Pokud jsi člověk pracovitý, přátelský, se smyslem pro humor, jsi vítán. :-)

Co bude Tvým úkolem?

•              Vést naše externí pracovníky v přidělených projektech

•              Zadávat jim úkoly, motivovat je a komunikovat s nimi

•              Nábor a školení nových pracovníků je taky potřeba

Co je pro nás důležité?

•              Příjemně komunikovat s lidmi, umět jim poradit

•              Pečlivě a spolehlivě dělat věci nejlépe jak umíš. Na čem se dohodneme, platí

•              Odolnost vůči stresu, rutina je pro Tebe nudná a přivítáš občasné vzrůšo

•              Středoškolské vzdělání, není to patent na rozum, ale prokázal jsi maturitou společnosti dávku odvahy

•              Znalost MS Office, nelekneš se slov enter, excel, word, outlook a dokonce si s nimi rozumíš

•              ŘP sk. B občas se to hodí, zajet za tazateli, či něco vyřídit

Co Ti můžeme nabídnout?

•              Práci pro významnou a renomovanou společnost na trhu, jsme malí, ale mají nás rády velké ryby

•              Zázemí stabilní společnosti, naše loď se plaví již 25 let a ověřila svou stabilitu, takže se jen tak nepotopí

•              Příjemné pracovní prostředí, přátelskou, až rodinnou atmosféru, i v práci to může být fajn

•              Sídlo v příjemné lokalitě dostupné MHD i s možností parkování, jsme na kopečku a vidíme celý svět

•              Benefity stravenky, příspěvek na penzijní pojištění, možnost školení a dalšího vzdělávání, firemní akce, home-office - vše co je navíc, mimo výplaty, se hodí a počítá

logo

Firma: Data Servis

Kontakt: Andrea Mecnerová
Jaklovecká 1379/9
71000 Ostrava - Slezská Ostrava

Místo práce: Jaklovecká 1379/9

Typ úvazku: brigáda

Poznámka: vhodné pro absolventy

Plat: 25000 - 30000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.