ADMINISTRATIVNÍ SPECIALISTA S ANGLIČTINOU (35–45 000 Kč / hrubého)

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Máte rádi administrativu, práci s daty a komunikaci se zákazníky? <strong>Chcete téměř denně využívat angličtinu a zároveň mít zázemí stabilní rodinné výrobní firmy?</strong>

Do týmu ve Ždírci nad Doubravou hledáme posilu na administrativní podporu obchodu, která propojí zákazníky, prodej a marketing.

Čeká vás pestrá práce, kde se skloubí komunikace, čísla i organizace.

Náplň práce

  • <strong>Denní komunikace se zákazníky v češtině i angličtině (e-maily, telefon, podpora obchodního týmu)</strong>
  • <strong>Příprava cenových kalkulací a tvorba obchodních nabídek</strong>
  • Zpracování a kompletace podkladů pro oddělení prodeje
  • Práce s daty a databázemi, jejich aktualizace a kontrola správnosti
  • <strong>Příprava podkladů pro propagaci firmy</strong> (web, marketingové materiály, účast na výstavách)
  • Úzká spolupráce s kolegy z dalších oddělení (obchod, výroba, logistika)

Nabízíme

  • Zázemí stabilní rodinné výrobní firmy s mezinárodním působením
  • <strong>Mzda 35–45 000 Kč dle vašich zkušeností</strong>
  • Náborový bonus 40 000 Kč
  • Příspěvek na dojíždění
  • Příspěvek na stravování / možnost stravování ve firmě
  • Docházkový bonus
  • 25 dní dovolené na odpočinek
  • Multipasy pro volný čas
  • Firemní akce a přátelský kolektiv
  • Nástup možný ihned nebo dle dohody

<strong>Zaujala vás tato příležitost? Pošlete nám svůj životopis (uvítáme i anglickou verzi) a já Vám zavolám s bližšími informacemi.</strong>

Požadujeme

  • <strong>SŠ vzdělání, ekonomický nebo technický směr</strong> je výhodou
  • <strong>Velmi dobrou znalost anglického jazyka</strong> – každodenní komunikace slovem i písmem
  • <strong>Zkušenost s administrativou</strong> (obchodní, zákaznický servis, back office apod.)
  • Dobrou znalost MS Office (zejména Excel, Outlook)
  • Spolehlivost, důslednost a schopnost dotahovat úkoly
  • Komunikační dovednosti a prozákaznický přístup

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Zuzana Kuricová
Orlí 36
60200
Brno Palác Magnum
Orlí 36
602 00 Brno

Telefon: +420 777498776

Kód: 70762

Místo práce: Havlíčkův Brod

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.