Hledáme nového kolegu nebo kolegyni pro analýzu migračních procesů a rozvoj produktů. Na této pozici se stanete součástí našeho týmu a budete se podílet na rozvoji v oblasti IT. * Příprava a dodávání specifikací a analytické dokumentace * Podpora při vývoji a testování nových funkcionalit * UML modelování, návrhy řešení * Zodpovědnost za správnost, úplnost a včasnost dodání dokumentace
POŽADUJEME:
- Praxe na pozici IT analytika, relevantní vzdělání * Zkušenosti s nástroji Enterprise Architect, JIRA, Confluence * Zkušenost s architektonickými návrhy a databázemi * Znalost UML diagramů (UseCases, Activity diagram...) * Znalost principů modelování (objektového, procesního) * Systémové myšlení a komunikační schopnosti
NABÍZÍME:
- Flexibilní pracovní doba * Možnost HomeOffice dle dohody * Více jak 20 dnů dovolené * Přispěvek na penzijní a životní pojištění, kulturu a sport * Mobilní telefon i pro soukromé použití
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Poztice je vhodná pro kandidáty se znalostmi a zkušenostmí v oblastech: analytik, SW analytik, IT analytik, UML, Enterprise Architect, SQL, use case, diagramy, návrhy SW, funkční analýzy. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!