ANALYTIK / OBCHODNÍ PODPORA (45-50.000,-Kč)

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Stabilní česká výrobní společnost, jejíž výsledky nacházejí uplatnění v různých průmyslových odvětvích – od dopravy, přes nábytkářství až po zdravotnictví, hledá nového kolegu či kolegyni na pozici Business Support Analyst, který/á bude klíčovou spojkou mezi obchodem, ekonomickým oddělením a managementem. Hledáme pečlivého a analyticky smýšlejícího člověka, který má rád čísla, procesy i komunikaci se zákazníky a kolegy napříč firmou.

Náplň práce

  • Poskytování komplexní podpory obchodnímu týmu a managementu při přípravě nabídek, kalkulací a cenových strategií.
  • Zpracování ekonomických analýz, controllingových reportů a podkladů pro obchodní rozhodování.
  • Administrace obchodních činností – evidence a správa smluv, objednávek, nabídek a zákaznických dat.
  • Spolupráce s odděleními výroby, nákupu a logistiky na přípravě a koordinaci projektů.
  • Aktivní podíl na implementaci a optimalizaci informačních systémů (ERP/CRM), včetně testování a školení uživatelů.
  • Tvorba a aktualizace interních procesních a metodických dokumentů.
  • Podpora při komunikaci se zákazníky a partnery v technicko-obchodních záležitostech.

Nabízíme

  • Odpovídající finanční ohodnocení.
  • 25 dní dovolené.
  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání.
  • Přátelský tým a moderní pracovní prostředí.
  • Účast na zajímavých projektech propojujících obchod, techniku a data.

Požadujeme

  • VŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru.
  • Praxe v oblasti controllingu, kalkulací či obchodní administrativy.
  • Zkušenost s implementací nebo používáním ERP/CRM systémů.
  • Pokročilá znalost MS Excel, schopnost práce s daty a tvorby analýz.
  • Schopnost systematické práce, analytické myšlení a pečlivost.
  • Dobré komunikační dovednosti a schopnost týmové spolupráce.
  • Výhodou: znalost výrobních procesů a technického prostředí.

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Ing. Eva Blatná
Orlí 36
602 00
Brno Palác Magnum
Orlí 36
602 00 Brno

Telefon: +420 778434003

Kód: 69179

Místo práce: Zlínský kraj, Zlín

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.