AREA MANAGER/KA | skvělá kariérní příležitost!!

Grafton Recruitment byl založen v roce 1982 a patří k předním dodavatelům personálního poradenství. Je jednou z největších nezávislých evropských firem, která vyhledává zaměstnance napříč všemi sektory a pracovními pozicemi. V ČR nás můžete navštívit na 14 pobočkách. Více na www.grafton.cz


Hledáte novou výzvu v oblasti personálního řízení? Máte zkušenosti s agenturním zaměstnáváním v oblasti temporary staffing, international hiring a RPO? Výborně!

V Graftonu rosteme a rozšiřujeme tým o Area Managera, který se chce stát součástí úspěšné mezinárodní společnosti, která je lídrem v poskytování personálních služeb. Jako Area Manager budete zodpovědný za řízení a rozvoj našich poboček v Plzeňském kraji, Karlovarském kraji, Jihočeském kraji, v Praze a části Středočeského kraje, s důrazem na rozvoj businessu v oblastech temporary staffing, international hiring a RPO. Budete spolupracovat s národním managementem, podporovat obchodní aktivity a zajišťovat kvalitu služeb pro klienty i kandidáty.

Mezi Vaše hlavní úkoly bude patřit

  • plánování a realizace strategie rozvoje poboček v souladu s firemními cíli a standardy
  • zodpovědnost za obchodní výsledky v přiděleném regionu
  • navazování a udržování dlouhodobých vztahů s klíčovými klienty
  • příprava a prezentace nabídek pro nové klienty, účast ve výběrových řízeních
  • řízení, motivace a rozvoj regionálních týmů
  • sledování a kontrola finančních ukazatelů a hospodárnosti poboček
  • analýza trhu, konkurence a potřeb klientů
  • zajišťování dodržování legislativy, etických kodexů a interních procesů
  • účast na interních a externích projektech
  • reporting top managementu

NABÍZÍME

  • měsíční bonusy
  • služební automobil i k soukromým účelům
  • 2 dny home office/týden
  • až 8 dní placeného volna navíc nad rámec zákonné dovolené
  • 2 dny sick days/rok
  • flexibilní pracovní doba
  • teambuidingové aktivity (6 dní/rok)
  • Cafeterie ve výši 14 400 Kč/rok
  • Multisport karta
  • stravenkový paušál (107 Kč/den)
  • služební mobilní telefon s paušálním tarifem i k soukromým účelům
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • firemní a jazykové vzdělávání
  • občerstvení na pracovišti
  • přátelský kolektiv

POŽADUJEME

Co od Vás očekáváme

  • minimálně 5 let zkušeností na manažerské pozici v personálním řízení nebo oblasti personálních služeb
  • zkušenosti s agenturním zaměstnáváním- temporary saffing, IH, RPO
  • schopnost vést a rozvíjet tým lidí
  • vynikající komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti
  • orientace na výsledek, zákazníky a kvalitu
  • samostatnost, flexibilita, organizační schopnosti
  • aktivní znalost anglického jazyka
  • ŘP skup. B, ochota cestovat

DALŠÍ POŽADAVKY

  • angličtina (B2 - pokročilý)

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

logo

Firma: Grafton Recruitment s.r.o.

Kód: 121-14-403275-2

Místo práce: Plzeňský kraj

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.