CUSTOMER SERVICE

Grafton Recruitment byl založen v roce 1982 a patří k předním dodavatelům personálního poradenství. Je jednou z největších nezávislých evropských firem, která vyhledává zaměstnance napříč všemi sektory a pracovními pozicemi. V ČR nás můžete navštívit na 14 pobočkách. Více na www.grafton.cz


Do you enjoy customer service and administration?

Are you confident speaking English and want to be part of a friendly team?

If YES, don't hesitate to contact us!

What will your job involve?

  • Handling business cases from order acceptance to invoicing
  • Communicating with customers
  • Arranging the transport of goods
  • Communicating with the export department abroad

NABÍZÍME

  • 4 weeks of vacation
  • 3 sick days
  • meal allowance
  • transportation to work provided by bus from the metro station

POŽADUJEME

  • Communicative English (not afraid to pick up the phone and communicate with clients and colleagues from abroad)
  • Knowledge of MS Office - especially Excel (pivot tables)
  • Experience in back office/customer service
  • Analytical thinking, customer-oriented approach

DALŠÍ POŽADAVKY

  • angličtina (C1 - aktivně)

Send us your CV in English and Czech if you have one. For more related job opportunities visit https://www.grafton.cz/en/job-search

logo

Firma: Grafton Recruitment s.r.o.

Telefon: +420 601 204 504

Kód: 1000979

Místo práce: Praha - východ

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 35000 - 40000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.