Customer service with french

Grafton Recruitment byl založen v roce 1982 a patří k předním dodavatelům personálního poradenství. Je jednou z největších nezávislých evropských firem, která vyhledává zaměstnance napříč všemi sektory a pracovními pozicemi. V ČR nás můžete navštívit na 14 pobočkách. Více na www.grafton.cz


  • Daily communication with clients – primarily via email and phone – with a focus on the French-speaking market.
  • Building and maintaining long-term relationships with customers.
  • Identifying client needs and offering tailored solutions.
  • Preparing price quotes and handling administrative sales tasks.
  • Representing the company at trade fairs and industry events when needed.

NABÍZÍME

  • Salary package reflecting your skills and contribution.
  • Stable employment in a growing and successful company.
  • A wide range of employee benefits including meal vouchers and more.
  • Supportive team environment and meaningful work.

POŽADUJEME

  • Professional working proficiency in French (C1 level).
  • A customer-oriented mindset and willingness to learn – we’ll teach you the rest.
  • Strong communication skills and a proactive approach.
  • Please note: this is an on-site role – remote work is not possible.

DALŠÍ POŽADAVKY

  • francouzština (C1 - aktivně)

Send us your CV in English and Czech if you have one. For more related job opportunities visit https://www.grafton.cz/en/job-search

logo

Firma: Grafton Recruitment s.r.o.

Telefon: (+420) 417 662 810

Kód: 8-6-413271-1

Místo práce: Ústí nad Labem

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Poznámka: vhodné pro absolventy

Plat: 35000 - 38000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.