DATOVĚ ORIENTOVANÝ PROCESNÍ SPECIALISTA/TKA (OBLAST OBCHODU)

Naše marketingová a personální agentura je založena na víře v sílu lidských vztahů a kreativity. Jsme tým zanícených profesionálů, kteří se nebojí přijímat výzvy a hledat inovativní řešení pro naše klienty.


Hledáme zkušeného a motivovaného Procesního specialistu/tku se silným analytickým myšlením a prokazatelnými zkušenostmi v oblasti procesního a projektového řízení.

Pokud jste dynamická osobnost schopná optimalizovat obchodní procesy, vést projekty a efektivně komunikovat napříč celou organizací, pak hledáme právě vás!

Co bude náplní vaší práce?

  • Procesní řízení: Budete analyzovat, navrhovat a optimalizovat stávající obchodní procesy s cílem zvýšit efektivitu a snížit náklady. Využijete k tomu své znalosti metodik jako jsou Lean a Six Sigma.
  • Projektové řízení: Povedete projekty od A do Z, včetně detailního plánování, efektivní realizace a důsledného monitorování. Zkušenosti s certifikacemi jako PMP nebo PRINCE2 jsou velkou výhodou.
  • Analýza dat: Budete analyzovat komplexní data, identifikovat klíčové trendy a navrhovat řešení problémů. Využijete své znalosti SQL nebo jiných specializovaných analytických nástrojů.
  • Komunikace a spolupráce: Budete efektivně komunikovat s různými úrovněmi organizace, včetně vedení, zaměstnanců a externích partnerů, a to jak v českém, tak i anglickém jazyce.
  • Optimalizace systémů: Aktivně se zapojíte do práce s našimi ERP systémy (např. Dynamics 365 F+O), CRM, Daktela, Helios Nephrite, Xeelo a Highjump WMS.

Co od vás očekáváme?

  • Ideálně minimálně 5 let praxe na obdobné procesní nebo projektové pozici
  • Prokazatelné zkušenosti s procesním řízením a optimalizací (Lean, Six Sigma)
  • Prokazatelné zkušenosti s projektovým řízením a vedením projektů
  • Silné analytické myšlení a schopnost pracovat s daty (SQL nebo specializované nástroje)
  • Vynikající komunikační dovednosti a schopnost vyjednávat.
  • Zkušenosti z oblasti maloobchodu nebo logistiky
  • Znalost českého a slovenského trhu jsou velkou výhodou.
  • Znalost ERP systémů (Dynamics 365 F+O, CRM, Daktela, Helios Nephrite, Xeelo, Highjump WMS).
  • Leadership a schopnost práce v týmu.
  • Flexibilita a adaptabilita v dynamickém prostředí.

Co vám nabízíme?

  • Zajímavou a samostatnou práci, kde naplno využijete své analytické schopnosti a získáte prostor pro kariérní růst a seberealizaci.
  • Pohodový a přátelský tým, ve kterém se budete cítit dobře a kamarádsky.
  • Podporu ve vašem profesním rozvoji – ať už jde o odborné kurzy, jazykové vzdělávání (např. kurzy angličtiny) nebo náš propracovaný adaptační program.
  • Jistotu stabilní mzdy 15. den v měsíci.
  • Širokou škálu benefitů, které oceníte každý den:
    • 20 dní dovolené + 5 dní mimořádného volna navíc o Vánocích.
    • Příspěvek na stravování 150 Kč/den formou stravenkové karty a možnost využití firemní jídelny s širokým výběrem jídel. Káva a čaj na pracovišti jsou samozřejmostí zdarma.
    • Příspěvek na dopravu a zvýhodněné tankování pohonných hmot.
    • Příspěvek na sport formou MultiSport karty a firemní posilovna zdarma.
    • Možnost výhodného půjčování elektrokol.
    • Výrazné slevy na firemní produkty.
    • A pro ty, co rádi relaxují, rekreační zařízení v Krkonoších.
    • Bezproblémové parkování přímo u budovy.
    • Nezáleží nám na formě spolupráce – preferujeme HPP nebo IČO.

Zaujali jsme vás? Pošlete nám své CV a pojďte se bavit o vaší budoucnosti u nás!

logo

Firma: SEAL Communication s.r.o.

Kontakt: Ing. Radmila ŠINDÝLKOVÁ
Podbabská 81/17
166 24 Praha 6

Telefon: 733198989

Místo práce: Říčany

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr, práce z domu, nebo žl

Plat: 60000 - 100000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.