Executive Assistant

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Dokážete být vždy o krok napřed, udržet přehled v každé situaci a přitom působit profesionálně a s úsměvem? Máte schopnost vytvořit vedení firmy prostor pro strategická rozhodnutí a převzít za něj každodenní agendu?

Zašlete nám svůj životopis!

Stabilní česká společnost působící v realitním developmentu hledá pravou ruku generálního ředitele na pozici

EXECUTIVE ASSISTANT (45-55.000 Kč + bonusy)

Náplň práce

  • Komplexní koordinace a správa kalendáře
  • Řízení e-mailové komunikace, vyhodnocování priorit
  • Příprava podkladů pro jednání a organizace schůzek
  • Zajištění cestovní agendy a doprovod na vybraných aktivitách
  • Péče o dokumentaci a interní komunikaci napříč společností
  • Spolupráce s klienty, partnery a vedením firmy
  • Podpora v osobní agendě CEO včetně péče o vozový park
  • Účast na poradách a firemních akcích, ad hoc úkoly

Nabízíme

  • Prestižní roli s přímým dopadem na chod společnosti
  • Atraktivní odměňování včetně ročního bonusu
  • 25 dní dovolené a 3 dny sick days
  • Moderní kanceláře u metra
  • Notebook a mobil i pro soukromé využití
  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
  • Možnost profesního a osobního rozvoje, mentoring
  • Multisport karta
  • Firemní snídaně, společné akce
  • Dog-friendly kancelář
  • Datum nástupu: možný ihned
  • Místo výkonu: Praha

Požadujeme

  • Praxe na obdobné pozici minimálně 1,5 roku
  • Výborná čeština a schopnost komunikace v angličtině a ruštině
  • Pokročilá znalost MS Office, organizační schopnosti
  • Reprezentativní vystupování
  • Zodpovědnost a diskrétnost
  • Proaktivita a samostatnost
  • Řidičský průkaz sk. B

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Pavlína Součková
Pobřežní 620/3
11000
Praha IBC
Pobřežní 620/3
110 00 Praha 8 Karlín

Telefon: +420 773737663

Kód: 70514

Místo práce: Praha, Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.