Experienced Administrative Assistant

Grafton Recruitment byl založen v roce 1982 a patří k předním dodavatelům personálního poradenství. Je jednou z největších nezávislých evropských firem, která vyhledává zaměstnance napříč všemi sektory a pracovními pozicemi. V ČR nás můžete navštívit na 14 pobočkách. Více na www.grafton.cz


Do you have experience in administration and are you looking for a role where your accuracy and organizational skills will be appreciated?

Do you speak English and enjoy working with documents?

If so, please send us your CV :)

Job Responsibilities

  • Providing administrative and back-office support for educational programs and events
  • Managing orders, invoices, and communication with suppliers
  • Entering and checking data (costs, attendance, forecasts)
  • Preparing presentations and reports on event performance
  • Supporting the team during larger events and projects
  • Handling ad hoc tasks

Start date: Immediately

Location: Prague – Karlín

Contract: Full-time, 12-month fixed-term employment

NABÍZÍME

  • 5 weeks of vacation
  • 3 sick days
  • Cafeteria system
  • Meal allowance
  • Insurance contribution

POŽADUJEME

  • Experience in administration
  • Fluent communication in English
  • Accuracy, attention to detail, and a responsible approach
  • Strong organizational skills and ability to handle multiple tasks simultaneously
  • Interest in long-term employment in an administrative role

DALŠÍ POŽADAVKY

  • angličtina (C1 - aktivně)

Send us your CV in English and Czech if you have one. For more related job opportunities visit https://www.grafton.cz/en/job-search

logo

Firma: Grafton Recruitment s.r.o.

Telefon: (+420) 242 456 650

Kód: 1000063

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 58000 - 61000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.