FINANČNÍ ÚČETNÍ (AŽ 60.000 KČ)

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Hledáme pečlivého/pečlivou finančního účetního, který/á se rád/a ponoří do detailů a současně umí dotahovat věci do konce. Přidáte se k mezinárodnímu týmu, který buduje nové projekty v oblasti udržitelných technologií a moderní mobility.

Náplň práce

  • Kontrola přijatých faktur nákupních a jejich souladu s objednávkami, evidence a párování dokladů.
  • Příprava plateb a ověřování platebních podkladů.
  • Účtování běžných operací a správa účetních knih.
  • Mzdové účetnictví – zajištění správného zaúčtování mezd.
  • Analýzy nákladů a výnosů – podpora kalkulací a vyhodnocování hospodárnosti.
  • Agenda cestovních náhrad – kontrola a schvalování vyúčtování.
  • Administrativní podpora finančního oddělení a chodu kanceláře.
  • Zpracování specifických servisních poplatků dle interních postupů.

Nabízíme

  • Mzda 50 000–60 000 Kč hrubého + bonusová složka (včetně ročního bonusu).
  • Prostředí mezinárodní firmy a možnost být u rozjezdu nových projektů.
  • 25 dní dovolené.
  • Možnost rozvoje a kariérního růstu.
  • Fajn tým a otevřená firemní kultura.
  • Příspěvky a benefity:
  • stravování
  • doprava,
  • telefon.
  • Místo výkonu práce – Veltrusy – okr. Mělník

Požadujeme

  • Výbornou znalost MS Excel, přehled v MS Office.
  • Zkušenost s ERP systémem (výhodou).
  • Odborné znalosti:

 Komplexní znalost české legislativy: Znalost zákona o účetnictví, daňových zákonů (DPH, daň z příjmů) a souvisejících předpisů.

 Zkušenost s účetní závěrkou

 Znalost účtování mezd, evidence a odpisování dlouhodobého majetku.

 Praxe v kontrole a správě pohledávek a závazků (včetně jejich párování).

 Schopnost monitorování a reportování peněžních toků (cash flow).

  • Důslednost a přesnost, schopnost pracovat samostatně i v týmu.
  • Odolnost vůči časovému tlaku a orientace na výsledek.
  • Základní znalost angličtiny pro denní administrativu.

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Mgr. Vladimíra Marková
Plynárenská 1
60200 Brno

Telefon: +420 778779756

Kód: 69863

Místo práce: Mělník

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.