Jsme středně velká česká společnost, která vyvíjí software i hardware pro monitoring dopravy a infrastrukturu Smart Cities. Právě teď hledáme Vedoucího vývoje pro v Moravskoslezském kraji. Čeká vás na 100% velká výzva. Z jedné strany potřebujeme proaktivního a samostatného člověka, který bude zároveň empatický ale také dokáže prosadit svůj názor. Z druhé pak hledáme někoho se silným technickým backroundem z pozic v SW vývoji nebo v DevOps. Na oplátku vás ale čeká role, která určitě stojí za to! Pokud jsme vás zaujali, pošlete nám svůj profil (CV nebo třeba LinkedIn), rádi se s vámi setkáme a probereme podrobnosti. * Vaším úkolem bude technické i manažerské vedení softwarového vývojářského týmu. * Naše produkty ve většině stojí na back-endu v Javě a front-endu v Reactu a Angularu, část desktopových aplikací je pak postavena na C++. Nehledáme ale architekta, opravdu potřebujeme Vedoucího vývoje a Development Team Leadera jako takového. * Na začátku vás čeká 1 cca 8členný tým, do budoucna ale budeme spíše růst a vy budete mít možnost vést i další vývojářské týmy, který u nás už nyní fungují. * Vaše pozice bude poměrně hodně samostatná, rozsáhlý systém, který budete vyvíjet si můžete do velké míry postavit k obrazu svému. * Zároveň bude tato role podléhat přímo správní radě společnosti, veškeré úkoly tak budete dostávat přímo od našeho vedení.
POŽADUJEME:
- Oceníme tak zkušenosti z pozic SW vývojářů ale i přesah do IT analýzy a DevOpsu, nejdůležitější je ale předchozí praxe na manažerské či vedoucí pozici. * Klíčové jsou právě manažerské dovednosti – zkušenost s plánováním vývoje, vedením týmu, pohovory nebo s koordinací více spolupracujících týmů. Výhodou může být zkušenost se SCRUMem nebo Agilním vývojem. * Po osobnostní stránce hledáme samostatného člověka, který je schopen se prosadit a zároveň i ostatní motivuje k plnění zadaných cílů v konkrétních termínech. * Neměl by vám vadit tlak, který k těmto pozicím patří a zároveň byste měli mít svou vizi, kam chcete celý projekt posunout.
NABÍZÍME:
- Můžete počítat s motivujícím platovým ohodnocením, které se snažíme nastavit tak, aby odpovídalo vašim zkušenostem a dovednostem. Standardně pracujeme na základě fixní složky a kvartálních výkonových bonusů. * Čeká na vás 25 dnů dovolené a další sick days. * V současnosti pracujeme převážně z kanceláří, pokud ale vše bude fungovat, je možný i větší home-office. Důležité je, aby se vývoj posouval dopředu. * Z dalších benefitů pak máme multisport karty, finanční příspěvky, stravenkový paušál nebo individuální rozpočty na profesní růst. Technické vybavení, které budete k práci potřebovat je samozřejmostí.
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!