Interní auditor / interní auditorka

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici interní auditor / interní auditorka v odboru Kancelář ředitele Magistrátu hlavního města Prahy.

Pracovní pozice je vhodná také pro absolventa/absolventku.

Jaká bude Vaše náplň práce

  • zajišťování finančních auditů a auditů systémů a výkonů v rámci Magistrátu hl. města Prahy
  • zajišťování interního auditu v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
  • sestavování návrhů střednědobých a ročních plánů interního auditu
  • zajišťování koncepčních prací směřujících k vyhledávání rizik včetně návrhů opatření k omezení těchto rizik
  • posuzování funkčnosti vnitřního kontrolního systému Magistrátu hlavního města Prahy

Jaké požadavky byste měl/a splňovat

  • VŠ vzdělání Mgr./Bc.
  • znalost auditní činnosti a mezinárodních standardů pro profesní praxi interního auditu / globálních standardů interního auditu
  • rámcová znalost legislativy ČR, především oblast finanční kontroly, rozpočtových pravidel, veřejných zakázek
  • znalost zákona o finanční kontrole, a zákona o hlavním městě Praze
  • znalost anglického jazyka nejméně na úrovni A2 (dle SERR)
  • znalost práce na PC (MS Office, Internet)
  • velmi dobré komunikační dovednosti, včetně vyjadřovacích schopností v písemném i mluveném projevu
  • samostatnost, přesnost, spolehlivost a zodpovědný přístup
  • schopnost rychle se učit novým věcem
  • výhodou certifikace Českého institutu interních auditorů či obdobná certifikace

Co Vám můžeme nabídnout

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 12, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
  • po zapracování možnost občasné práce z domova
  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
  • pracoviště v centru Prahy
  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring a koučink
  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu nebo na odkaze

https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BX48LHA%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BX48LHA/UD_vyberove-rizeni_RED_interni-audit_3635-VR80-25.pdf

Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 13. 6. 2025.

Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.

logo

Firma: HLAVNÍ MĚSTO PRAHA

Kontakt: Mgr. Andrea Živná

Kód: VR 80/25/Z

Místo práce: Praha 1

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Poznámka: vhodné pro absolventy



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.