Key Account Manager

Láká tě být součástí týmu, který každý den rozhýbe trh s ovocem a zeleninou?

Pak čti dál.

Pro našeho klienta hledáme Key Account Managera, který má obchod v DNA, angličtinu v malíku a chuť pracovat v dynamickém prostředí, kde se věci dějí rychle. Žádný korporát, žádná zdlouhavá schvalovací kolečka – klient je česká společnost, která patří mezi lídry v oblasti importu ovoce a zeleniny ve střední a východní Evropě.

Zároveň jde o technologickou firmu, která aktivně bojuje proti plýtvání potravin pomocí vývoje unikátních technologií a strojů. Hledáme člověka, který se chce rozvíjet, cestovat, otevírat nové příležitosti a budovat dlouhodobé vztahy s partnery.

Co budeš dělat?

  • starat se o klíčové zákazníky a budovat s nimi dlouhodobé obchodní vztahy
  • pravidelně cestovat za partnery po ČR i do zahraničí (návštěvy odběratelů, nové obchodní příležitosti, reprezentace společnosti)
  • komunikovat se zahraničními partnery (angličtina je nezbytná)
  • připravovat obchodní nabídky, prezentovat je a posouvat obchod dopředu
  • řídit vlastní projekty a mít je plně pod kontrolou
  • pracovat s interními systémy (ceníky, listace, nové položky)
  • spolupracovat s kolegy z nákupu, kvality, logistiky a marketingu
  • aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti

Koho chceme?

  • kandidáta s minimálně SŠ vzděláním
  • velmi dobrou znalostí anglického jazyka pro každodenní komunikaci
  • dobrou znalostí Excelu a celkově jistotou v práci s počítačem a čísly
  • komunikativní osobnost se schopností organizace a prioritizace
  • samostatného a flexibilního člověka, kterému vyhovuje rychlé tempo
  • zodpovědného kandidáta s logickým myšlením a pečlivostí
  • aktivního řidiče (sk. B)
  • proaktivního člověka s otevřeným myšlením, energií a chutí se posouvat

Co za to dostaneš?

  • stabilní pracovní poměr (HPP) v rychle rostoucí české společnosti
  • férové finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem
  • neformální firemní kulturu bez korporátních procesů a přátelský kolektiv
  • notebook, mobilní telefon a podporu kolegů
  • možnost osobního i profesního rozvoje
  • možnost home office
  • 3 sick days
  • zaměstnanecké slevy na produkty
  • služební automobil k pracovnímu i osobnímu využití
  • flexibilní pracovní dobu (příchod 8:00–10:00 + 8hodinový pracovní fond)
  • kancelář v Praze 10 – Uhříněves (do roka plánované stěhování do Čelákovic)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Požadované vzdělání

  • Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadovaný jazyk a jeho úroveň

  • Angličtina - Pokročilá

logo

Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.

Kód: 2000945603

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 40000 - 70000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.