KOORDINÁTOR ZÁKAZNICKÝCH OBJEDNÁVEK

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Máte dobré organizační schopnosti, umíte komunikovat a vyhovuje Vám práce v prostředí logistiky a výroby? Baví vás hledat řešení, být v kontaktu se zákazníky a koordinovat procesy od objednávky až po expedici? Pokud jsou Vaše odpovědi ANO, pošlete nám svůj životopis.

Stabilní společnost hledá posilu na pozici KOORDINÁTOR ZÁKAZNICKÝCH OBJEDNÁVEK!

Náplň práce

  • Zpracování zákaznických požadavků a jejich zadávání do systému
  • Plánování a koordinace vývozů podle požadavků zákazníků
  • Správa údajů v zákaznických portálech
  • Spolupráce s dopravci a interní logistickou sítí
  • Dohled nad stavem zásob a zajištění plynulého toku materiálu
  • Komunikace napříč firmou – výroba, plánování, kvalita i nákup
  • Podílení se na řešení nestandardních situací a reklamací
  • Příprava dokumentace k vývozu zboží (např. celní podklady)
  • Tvorba přehledů a hodnocení zákaznického servisu pro vedení
  • Podpora při interních auditech

Nabízíme

  • 25 dní dovolené
  • 3 dny sick days
  • Příspěvek na stravu
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Zaměstnanecké tarify
  • Kariérní růst
  • Místo výkonu práce: Rokycany

Požadujeme

  • Máte SŠ vzdělání
  • Domluvíte se anglicky – ústně i písemně (NJ je výhodou)
  • Umíte pracovat v MS Office (hlavně Excel)
  • Umíte řešit situace s rozvahou a zůstat klidní i pod tlakem
  • Máte dobrý přístup k zákazníkům a umíte komunikovat napříč týmy
  • Výhodou praxe z oblasti logistiky nebo zákaznického servisu

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Petra Foučková
Pobřežní 620/3
11000
Praha 8 IBC
Pobřežní 620/3
110 00 Praha 8 Karlín

Telefon: +420 775474382

Kód: 66796

Místo práce: Plzeňský kraj

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.