Pomáháme doručovat radost z domova i ze světa. Staňte se součástí příběhů s dobrým koncem a zařiďte, aby se k lidem dostaly jejich balíčky a radost zabalená v nich.
Jak vypadá náš pracovní den
Každé ráno dorazíme na depo, vyzvedneme si auto a připravené balíky naložíme tak, aby naše trasa byla co nejefektivnější. Vyrazíme do terénu a dojedeme si k zákazníkům pro úsměv za včasné doručení. Co nedoručíme (a občas je toho opravdu hodně, zejména před Vánoci), uložíme na poště. Vrátíme se na depo, zaparkujeme auto a s čistou hlavou odcházíme domů.
Pracovní doba: 7:00 - 15:30 hodin (pouze ranní směny).
Jací by měli být naši kolegové?
- Spolehliví lidé se smyslem pro zodpovědnost.
- Ochotní a pracovití, kteří se chtějí stát součástí týmu tradičního zaměstnavatele.
- Samostatní, starší 18 let s dobrým zdravotním stavem.
- S řidičským průkazem skupiny B a chutí řídit moderní služební dodávku.
Co získáte?
- Spolupráci formou DPP nebo DPČ.
- Možnost dlouhodobé spolupráce nebo získání hlavního pracovního poměru.
- Práci ve férovém týmu.
Kontakt:
pan Jan Křížek - vedoucí depa Příbram
Tel.: 954 395 911, 736 137 474
Zaujala Vás naše nabídka? Pokud ano, klikněte na tlačítko "Odpovědět" a vyplňte náš dotazník. Ozveme se Vám!
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadovaný jazyk a jeho úroveň