Manažer/ka Firemní Komunikace a PR

Grafton Recruitment byl založen v roce 1982 a patří k předním dodavatelům personálního poradenství. Je jednou z největších nezávislých evropských firem, která vyhledává zaměstnance napříč všemi sektory a pracovními pozicemi. V ČR nás můžete navštívit na 14 pobočkách. Více na www.grafton.cz


Hledáme charismatického a strategického lídra komunikace s vášní pro budování silné značky a efektivní řízení reputačních rizik. Připojte se k přední organizaci v průmyslovém sektoru, kde budete mít přímý vliv na externí i interní dialog společnosti.

Vaše Role a Klíčové Odpovědnosti

Budete stát za architekturou a realizací kompletní firemní komunikační strategie.

Vedení Týmu a Strategický Vliv

Přímé vedení a mentoring zkušeného týmu specialistů/ek v oblasti komunikace a PR.

Tvorba, schvalování a implementace komplexní firemní komunikační strategie, která podporuje obchodní cíle (včetně zajištění souladu pro dceřiné společnosti dle SLA).

Hands-on podíl na tvorbě obsahu - primárně schvalování, ale musíte někdy přidat ruku k dílu.

Zastupování vedení společnosti v roli hlavního zástupce společnosti.

Externí Komunikace a Vztahy s Médii ️

Maximální orientace v mediálním prostředí a aktivní, proaktivní budování vztahů s klíčovými novináři a influencery.

Zodpovědnost za media relations – od nastavení procesů, přes organizaci tiskových konferencí, až po reakce na dotazy.

Správa veškerých externích kanálů a obsahu (weby, sociální sítě, výroční zprávy) a dohled nad přípravou profesionálních textů a článků.

️ Krizové Řízení

Navržení a plná správa krizových komunikačních stránek a manuálů společnosti.

Prokazatelné zkušenosti s krizovou komunikací – schopnost efektivně a transparentně reagovat na neočekávané situace s cílem minimalizovat negativní dopad na pověst firmy.

Interní Angažovanost a Komunikace

Plná zodpovědnost za interní komunikaci, včetně navrhování a správy interních kanálů (intranet, firemní newslettery, mítinky).

Zajištění konzistentní, srozumitelné a inspirativní komunikace strategických cílů a hodnot napříč celou organizací

NABÍZÍME

  • bonusy
  • multisport karta
  • týden dovolené navíc
  • flexibilní pracovní doba
  • well-being / sick days
  • měsíční příspěvek na penzijní připojištění
  • parkoviště v areálu společnosti
  • stravenkový paušál
  • vzdělávací a rozvojové kurzy
  • propracované zaškolení
  • teambuildingy, firemní eventy

POŽADUJEME

Co od Vás očekáváme

10 let zkušeností v oblasti PR, interní a externí komunikace.

Minimálně 5 let prokazatelných zkušeností na manažerské nebo lead pozici s plnou zodpovědností za strategii a vedení týmu (stačí měnší tým).

Hledáme kombinaci strategického myšlení, leadership dovedností a hluboké komunikační praxe.

Detailní znalost problematiky firemní komunikace a dobrá orientace v prostředí průmyslu, regulovaných sektorů nebo infrastruktury.

Vysokoškolské vzdělání, ideálně v oboru Komunikace, Ekonomie, Marketing.

Strategické myšlení a výborné organizační schopnosti.

Výborný mluvený i psaný projev na úrovni rodilého mluvčího (čeština) a Anglický jazyk na komunikativní/obchodní úrovni (B1-B2)

Znalost aktuálních trendů v Public Relations (PR) a digitální komunikaci.

Silné prezentační, vyjednávací a interpersonální dovednosti pro efektivní práci se stakeholdery.

Technické znalosti: Výborná uživatelská znalost MS Office/PC a nástrojů pro správu obsahu.

DALŠÍ POŽADAVKY

  • čeština (C2 - expert)
  • angličtina (B1 - středně pokročilý)

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

logo

Firma: Grafton Recruitment s.r.o.

Telefon: +420 724 404 353

Kód: 1001740

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 65000 - 75000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.