MANAŽER SPRÁVY PRIVÁTNÍHO MAJETKU (90. - 100.000 Kč)

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Jsme přední specialisté v oblasti správy privátního a rodinného majetku s dlouholetými zkušenostmi a spravovanými aktivy v řádu desítek miliard korun. Nabízíme unikátní příležitost připojit se k elitnímu týmu profesionálů a podílet se na komplexní péči o majetek nejbohatších rodin v Česku a na Slovensku.

MANAŽER SPRÁVY PRIVÁTNÍHO MAJETKU (90. - 100.000 Kč)

Náplň práce

  • Komplexní správa a rozvoj privátního majetku ve spolupráci s partnery.
  • Podpora při nastavení a poskytování individuálních právních, daňových, účetních, finančních a concierge služeb.
  • Monitorování, analýza a reporting výkonu spravovaných aktiv.
  • Příprava ekonomických analýz pro strategická rozhodnutí.
  • Spolupráce s poradci a auditory k zajištění právní, daňové a účetní compliance.
  • Spolupráce s klienty při plánování dědictví, nástupnictví a předávání majetku.

Nabízíme

  • Členství v prestižním týmu expertů.
  • Spolupráci s elitou českého a slovenského businessu a významnými investičními skupinami.
  • Atraktivní finanční ohodnocení a řadu zajímavých benefitů.
  • Prostor pro osobní růst, kariérní postup a seberealizaci.
  • Stravenky.
  • Multisport kartu, vzdělávací programy.
  • 25 dní dovolené, sick days.
  • Moderní a exkluzivní pracovní prostředí v centru Brna s výbornou dostupností.

Požadujeme

Zkušenosti se správou majetku pro ultra high-net-worth klienty (UHNWI).

  • Dobrá znalost prostředí Family Office nebo privátního bankovnictví
  • Excelentní komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti.
  • Schopnost analyzovat komplexní finanční data a tvořit dlouhodobé strategie.
  • Rychlou adaptaci na tržní změny a proaktivní přístup
  • Znalost anglického jazyka na velmi dobré úrovni.
  • Výbornou znalost MS Office.

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Petr Hykel THEONES
Orlí 708/36
602 00 Brno

Telefon: +420 775787062

Kód: 65569

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.