OFFICE ADMINISTRÁTOR / TÝMOVÝ/Á ASISTENT/KA

Grafton Recruitment byl založen v roce 1982 a patří k předním dodavatelům personálního poradenství. Je jednou z největších nezávislých evropských firem, která vyhledává zaměstnance napříč všemi sektory a pracovními pozicemi. V ČR nás můžete navštívit na 14 pobočkách. Více na www.grafton.cz


Máš rád/a rozmanitou práci, kde se prolíná administrativa, komunikace a péče o chod kanceláře? Jsi samostatný, pečlivý člověk, kterého baví pomáhat ostatním a být přirozenou podporou týmu? Do menšího, přátelského kolektivu hledáme šikovného parťáka/parťačku, který/á bude mít na starosti zajištění hladkého provozu kanceláře a stane se důležitou součástí každodenního fungování firmy.

Co budeš mít na starosti

  • Zajištění každodenního chodu kanceláře - od pošty a návštěv, přes objednávání kancelářských potřeb až po drobnou správu vozového parku či rezervaci letenek
  • Práce na recepci, přímý kontakt s návštěvami, vyřizování telefonátů a běžné administrativní úkoly
  • Podpora týmu v administrativních činnostech - např. tvorba jednoduchých smluv, předávacích protokolů, formátování dokumentů a kontrola výstupů
  • Správa pokladny a vedení knihy jízd
  • Spolupráce na ad hoc projektových a týmových úkolech
  • Základní práce s tabulkami (v prostředí Google Docs), jednoduché přehledy a evidence
  • Komunikace v češtině na vynikající úrovni - psaná i mluvená forma je důležitá
  • Občasné použití angličtiny - základní e-mailová komunikace nebo telefonát zvládneš bez stresu

NABÍZÍME

Nabízíme

  • Flexibilní pracovní dobu
  • Fin. bonus
  • Dlouhodobou spolupráci na HPP
  • Flexibilní pracovní dobu
  • 25 dní dovolené
  • Sick days
  • Možnost růstu, školení a certifikací

Kancelář: Praha 4

POŽADUJEME

Koho hledáme

  • Máš minimálně SŠ vzdělání a pracovní zkušenosti z administrativy (nemusíš být přímo office manažer, ale víš, jak to v kanceláři chodí)
  • Umíš přirozeně a příjemně jednat s lidmi - kolegy i hosty
  • Zvládneš samostatně zařídit, co je potřeba - nečekáš, až ti někdo zadá úko
  • Dokážeš pracovat pečlivě, přemýšlet nad svěřenými úkoly a nebojíš se psaní ani vyjadřování
  • Umíš pracovat v Excelu nebo Google Sheets - alespoň na základní úrovni
  • Ovládáš angličtinu na komunikativní úrovni

DALŠÍ POŽADAVKY

  • čeština (C2 - expert)
  • angličtina (B1 - středně pokročilý)

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

logo

Firma: Grafton Recruitment s.r.o.

Telefon: (+420) 242 456 400

Kód: 20-1-413369

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 45000 - 45000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.