PERSONALISTA (40-50.000 Kč)

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Máte již nějaké zkušenosti z interního HR? Hledáte novou pracovní výzvu, která Vám umožní samostatné vedení HR agendy?

Pak neváhejte a dejte nám o sobě vědět.

Do zavedené stavební společnosti hledáme samostatného personalistu na administrativní činnost a nábor.

Náplň práce

  • samostatné vedení HR procesů
  • administrativa v rámci náboru a odchodu zaměstnanců
  • zakládání dokumentů do systému
  • komunikace s uchazeči
  • kooperace s manažery při výběru zaměstnanců
  • spolupráce s externími agenturami při výběru uchazečů

Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené
  • kvartální odměny
  • roční bonusy
  • cafeteria system
  • stravenky
  • zvýhodněnou Multisport kartu
  • příspěvky na penzijní/životní pojištění
  • Datum nástupu: Ihned nebo dle domluvy
  • Místo výkonu práce: Praha 13

Požadujeme

  • zkušenost ideálně z interního HR
  • znalost HR administrativy
  • chuť učit se
  • samostatnost

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Bc. Magdalena Kosorinová
Orlí 36
60200
Brno Palác Magnum
Orlí 36
602 00 Brno

Telefon: +420 778407766

Kód: 70121

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.