Projektový manažer / Rozpočtář
AWIGO je ryze česká společnost pohybující se úspěšně na poli property a facility managementu již více jak 20 let. Snímáme z beder svých klientů starosti s výrobními, logistickými, retailovými a kancelářskými plochami tak, aby se oni mohli plně soustředit na předmět vlastního podnikání.
Pro naše klienty spravujeme a zajišťujeme komplexní služby Facility Managementu, technickou správu, řízení projektů, stavební práce a další služby.
Do našeho týmu stavebního oddělení sháníme nového proaktivního kolegu anebo kolegyni. Budete se aktivně podílet na přípravě a následném řízení svěřených zakázek.
Co očekáváme:
- SŠ ukončená maturitou, nebo VŠ vzdělání
- zkušenosti v oboru stavebnictví min. 2 roky
- zkušenosti s vedením týmu
- zkušenost s realizací stavebních zakázek
- orientace v projektové dokumentaci
- orientace v rozpočtech, zkušenosti s jejich tvorbou, SW KROS
- ŘP skupiny B
- příjemné vystupování, týmový duch a aktivní přístup
Pozn.: V případě vzdělání ve stavebním oboru není praxe nutná, bude probíhat zaškolení a předpokládá se, že zkušenosti získáte u nás, tedy vhodné i pro absolventy.
Co u nás budete dělat:
- příprava rozpočtů, vedení a organizace staveb menšího rozsahu, v případě osvědčení i většího rozsahu
- vedení a řízení svěřených pracovních skupin a subdodavatelů
- hodnocení práce jednotlivých pracovníků, kvality, výkonu
- organizace práce, koordinace a komunikace jednotlivých činností při realizaci zakázek, plánování a zpracovávání HMG akcí
- komunikace s partnery na straně zákazníků v průběhu realizace zakázek
- evidence a průběžné sledování nákladů k jednotlivým zakázkám
- provádění průběžných kontrol svěřeného materiálu a nářadí
- jednání s orgány státní správy v oblasti stavebního řízení
- pravidelné vzdělávání a udržování povědomí o stavebních zákonech a jejich změnách
- účast se jednání a obhlídkách potencionálních zakázek u stávajících i nových klientů
- vedení administrativní agendy – pravidelný reporting
Co nabízíme:
- práci ve stabilní a prosperující společnosti
- odpovídající finanční ohodnocení
- flexibilní pracovní dobu
- práci v příjemném rodinném kolektivu, ve kterém klademe důraz na profesionalitu a dobré pracovní vztahy
- služební automobil, NTB, telefon a další potřebné vybavení k výkonu povolání
- možnost podílet se na rozvoji společnosti