Recruitment support with English and French

Grafton Recruitment byl založen v roce 1982 a patří k předním dodavatelům personálního poradenství. Je jednou z největších nezávislých evropských firem, která vyhledává zaměstnance napříč všemi sektory a pracovními pozicemi. V ČR nás můžete navštívit na 14 pobočkách. Více na www.grafton.cz


We are seeking a highly organized and proactive HR Assistant to join a dynamic team in Prague. This role is a fantastic opportunity for someone looking to grow their career in HR.

As an HR Assistant, you will play a key role in supporting recruiting activities and building strong candidate relationships. You will be the first point of contact for many candidates, helping to shape their first impression.

Key Responsibilities

  • Schedule interviews and phone screens with candidates and hiring managers
  • Coordinate travel arrangements for visiting candidates
  • Support benefit delivery across European countries
  • Respond to employee and vendor queries
  • Collaborate with internal and external stakeholders to ensure a seamless recruitment process

NABÍZÍME

  • 5 weeks of paid holiday
  • Meal voucher card
  • Possibility to order Multisport card

POŽADUJEME

  • Background in reception, customer service, or coordination
  • Knowledge of French is a plus
  • MS Office
  • Excellent communication skills

DALŠÍ POŽADAVKY

  • angličtina (B2 - pokročilý)
  • francouzština (B2 - pokročilý)

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

logo

Firma: Grafton Recruitment s.r.o.

Telefon: (+420) 242 456 650

Kód: 13-14-413859

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Poznámka: vhodné pro absolventy

Plat: 42814 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.