Město Vítkov
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Tajemnice Městského úřadu Vítkov vyhlašuje v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů
Výběrové řízení na obsazení funkce referenta odboru služeb, oddělení vnějších vztahů Městského úřadu ve Vítkově na dobu neurčitou
Druh a charakteristika práce:
- Zajištění provozu informačního centra.
- Zpracování a aktualizace přehledů/databází služeb poskytovaných v rámci cestovního ruchu na Vítkovsku a v rámci Moravskoslezského kraje.
- Vyhledávání informací z oblasti cestovního ruchu v rámci České republiky.
- Zpracování informativních nabídek, poskytování informací, prodej vstupenek, prodej propagačních materiálů, kopírování, laminování.
- Příjem přihlášek na akce pořádané městem.
- Práce s finanční hotovostí a ceninami, pravidelné vyúčtování tržeb.
- Příprava a tvorba propagačních materiálů města.
- Výdej dat z více databází veřejných informačních systémů nebo z databází veřejných informačních systémů jiných organizací.
- V sezónním období (1. května – 30. září) zajištění sobotního provozu informačního centra.
- Zajišťování pořadatelské služby na akcích pořádaných oddělením vnějších vztahů a propagace a poskytování informací o Vítkovsku na výstavách cestovního ruchu a akcích směřujících k propagaci Vítkovska.
Zařazení:
úředník – požadavek na absolvování vstupního vzdělávání dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů do 6 měsíců ode dne vzniku pracovního poměru.
Místo výkonu práce:
Město Vítkov
Předpokládaný nástup:
dle dohody po ukončení výběrového řízení, nejpozději od 01.10.2025
Požadované vzdělání:
vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
Jiné požadavky:
- Samostatnost, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení,
- uživatelská znalost práce na PC,
- výhodou řidičské oprávnění skupiny B,
- výhodou praxe v informačních centrech,
- požadujeme znalost cizích jazyků v níže uvedeném rozsahu:
anglický jazyk – uchazeč by měl umět samostatně komunikovat v mluvené i písemné formě
výhodou je znalost dalšího cizího jazyka (např. němčina, polština, případně francouzština).
Povinné náležitosti písemné přihlášky uchazeče do výběrového řízení:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a o dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (pro účely podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti)
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, včetně dokladu o vykonání státní závěrečné zkoušky (pro účely podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)
- telefonní kontakt a e-mail
Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.
Platové zařazení:
9. platová třída, stupeň dle délky praxe (23110-33220,- Kč), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, a možnost přiznání osobního příplatku a odměny dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.
Zaměstnanecké benefity:
- stabilní zaměstnavatel
- pružná pracovní doba
- stravenky v nominální hodnotě 120 korun, příspěvek zaměstnavatele je 106,- Kč za odpracovanou směnu;
- příspěvek 800 Kč měsíčně na produkty spoření na stáří;
- dary při pracovním výročí, dary při životním výročí;
- jednorázový příspěvek na kulturu, sport, zdraví a vzdělávání;
- 3 dny indispozičního volna;
- příspěvky na pořádané zájezdy, podnikovou chatu a další.
Uzávěrka přihlášek:
do 21.07.2025; přihlášky doručené po tomto termínu nebudou do výběrového řízení zařazeny
Místo a způsob předání:
písemnou přihlášku s požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkovv zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – INFORMAČNÍ CENTRUM – neotvírat, s uvedením adresy podavatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo nevybrat žádného uchazeče.
Bližší informace:
Daniela Olbertová, vedoucí oddělení vnějších vztahů a propagace, telefon: 556 312 253, Ing. Šárka Petrtýlová, tajemnice úřadu, telefon: 556 312 203.
Ve Vítkově dne 02.07.2025
Ing. Šárka Petrtýlová, v.r.
tajemnice Městského úřadu Vítkov