Referent odboru služeb - pracovník Informačního centra

Město Vítkov

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Tajemnice Městského úřadu Vítkov vyhlašuje v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb.,

o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů

Výběrové řízení na obsazení funkce referenta odboru služeb, oddělení vnějších vztahů Městského úřadu ve Vítkově na dobu neurčitou

Druh a charakteristika práce:

  • Zajištění provozu informačního centra.
  • Zpracování a aktualizace přehledů/databází služeb poskytovaných v rámci cestovního ruchu na Vítkovsku a v rámci Moravskoslezského kraje.
  • Vyhledávání informací z oblasti cestovního ruchu v rámci České republiky.
  • Zpracování informativních nabídek, poskytování informací, prodej vstupenek, prodej propagačních materiálů, kopírování, laminování.
  • Příjem přihlášek na akce pořádané městem.
  • Práce s finanční hotovostí a ceninami, pravidelné vyúčtování tržeb.
  • Příprava a tvorba propagačních materiálů města.
  • Výdej dat z více databází veřejných informačních systémů nebo z databází veřejných informačních systémů jiných organizací.
  • V sezónním období (1. května – 30. září) zajištění sobotního provozu informačního centra.
  • Zajišťování pořadatelské služby na akcích pořádaných oddělením vnějších vztahů a propagace a poskytování informací o Vítkovsku na výstavách cestovního ruchu a akcích směřujících k propagaci Vítkovska.

Zařazení:

úředník – požadavek na absolvování vstupního vzdělávání dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů do 6 měsíců ode dne vzniku pracovního poměru.

Místo výkonu práce:

Město Vítkov

Předpokládaný nástup:

dle dohody po ukončení výběrového řízení, nejpozději od 01.10.2025

Požadované vzdělání:

vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:

dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

Jiné požadavky:

  • Samostatnost, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení,
  • uživatelská znalost práce na PC,
  • výhodou řidičské oprávnění skupiny B,
  • výhodou praxe v informačních centrech,
  • požadujeme znalost cizích jazyků v níže uvedeném rozsahu:

anglický jazyk – uchazeč by měl umět samostatně komunikovat v mluvené i písemné formě

výhodou je znalost dalšího cizího jazyka (např. němčina, polština, případně francouzština).

Povinné náležitosti písemné přihlášky uchazeče do výběrového řízení:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče
  • datum a místo narození uchazeče
  • státní příslušnost uchazeče
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  • datum a podpis uchazeče

K přihlášce uchazeč připojí:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a o dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (pro účely podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti)
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, včetně dokladu o vykonání státní závěrečné zkoušky (pro účely podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)
  • telefonní kontakt a e-mail

Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.

Platové zařazení:

9. platová třída, stupeň dle délky praxe (23110-33220,- Kč), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, a možnost přiznání osobního příplatku a odměny dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.

Zaměstnanecké benefity:

  • stabilní zaměstnavatel
  • pružná pracovní doba
  • stravenky v nominální hodnotě 120 korun, příspěvek zaměstnavatele je 106,- Kč za odpracovanou směnu;
  • příspěvek 800 Kč měsíčně na produkty spoření na stáří;
  • dary při pracovním výročí, dary při životním výročí;
  • jednorázový příspěvek na kulturu, sport, zdraví a vzdělávání;
  • 3 dny indispozičního volna;
  • příspěvky na pořádané zájezdy, podnikovou chatu a další.

Uzávěrka přihlášek:

do 21.07.2025; přihlášky doručené po tomto termínu nebudou do výběrového řízení zařazeny

Místo a způsob předání:

písemnou přihlášku s požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkovv zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – INFORMAČNÍ CENTRUM – neotvírat, s uvedením adresy podavatele.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo nevybrat žádného uchazeče.

Bližší informace:

Daniela Olbertová, vedoucí oddělení vnějších vztahů a propagace, telefon: 556 312 253, Ing. Šárka Petrtýlová, tajemnice úřadu, telefon: 556 312 203.

Ve Vítkově dne 02.07.2025

Ing. Šárka Petrtýlová, v.r.

tajemnice Městského úřadu Vítkov

Firma: Město Vítkov

Kontakt: Bc. Marcela SKALICKÁ
náměstí Jana Zajíce 7
749 01 Vítkov

Telefon: 556312205

Místo práce: Vítkov

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Poznámka: vhodné pro absolventy

Plat: 23110 - 33220 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.