SENIOR ÚČETNÍ (55–70.000 Kč)

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Umíte se orientovat v číslech lépe než většina lidí kolem Vás? Máte zkušenosti s kompletním vedením účetnictví a hledáte nové profesní výzvy? Láká Vás prostředí menší, ale uznávané společnosti, kde se věci dějí rychle a s jasným výsledkem?

Pokud ano, možná hledáme právě Vás na pozici

SENIOR ÚČETNÍ (65–70.000 Kč)

Náplň práce

  • Samostatné vedení účetní agendy společnosti včetně faktur, banky, pokladny a interních dokladů
  • Správa majetku, zásob a cenin, pravidelná kontrola a inventury
  • Zpracování měsíčních i ročních účetních uzávěrek
  • Příprava a podání daňových přiznání (DPH, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení, Intrastat)
  • Spolupráce s auditory, kontrolory a kolegy z controllingu
  • Tvorba a aktualizace interních účetních směrnic
  • Pravidelné sledování legislativních změn v oblasti účetnictví a daní

Nabízíme

  • Zázemí úspěšné a respektované společnosti s dlouhodobou stabilitou
  • Atraktivní mzda doplněná o výkonové odměny
  • Příležitost k profesnímu posunu a dalšímu odbornému rozvoji
  • Finanční příspěvek na stravování
  • Přátelská firemní kultura a společné týmové akce
  • Možnost čerpat sick days pro krátkodobé volno
  • Pracoviště umístěné v Praze

Požadujeme

  • Ukončené vzdělání v oblasti ekonomie, financí nebo účetnictví
  • Praxe minimálně tři roky na pozici účetní či v obdobné finanční roli
  • Dobrá orientace v aktuálních účetních a daňových normách
  • Prokazatelné zkušenosti s účtováním zahraničních faktur – nezbytná podmínka
  • Pokročilá uživatelská znalost MS Office, zejména Excelu
  • Anglický jazyk na úrovni umožňující práci s fakturačními doklady a základní komunikaci

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Mgr. Terezie Kollárová
Orlí 36
60200
Brno Palác Magnum
Orlí 36
602 00 Brno

Telefon: +420 773799242

Kód: 70153

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.