Senior účetní s přesahem do automatizace a optimalizace workflow

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Baví vás, když věci mají řád, logiku a fungují efektivně? Chcete být ten člověk, který nejen účtuje, ale zároveň staví, ladí a posouvá účetní procesy do budoucnosti?

Do našeho finančního týmu hledáme profíka, který spojí hluboké účetní know-how s chutí hledat chytřejší a automatizované postupy.

Tahleta role má přesah – nebudete jen držet agendu, ale budete určovat směr. A pokud chcete růst směrem k vedení týmu nebo finančnímu řízení, jste na správném místě.

Náplň práce

metodické vedení účtování dodavatelských faktur a celého P2P procesu

práce na digitalizaci a automatizaci postupů (návrhy → testování → implementace)

role klíčového uživatele aplikací pro zpracování přijatých faktur (skenování, vytěžování, schvalování…)

metodické vedení a podpora týmu

optimalizace interních účetních procesů + tvorba školících materiálů

komunikace s centrálou ohledně nastavení systémů a procesů

řešení komplikovanějších účetních situací

účast na měsíčních a ročních závěrkách

spolupráce na auditu a podpora konsolidací

posilování interních kontrol a standardizace procesů

zajištění souladu s IFRS, českou účetní legislativou a daňovými předpisy

Nabízíme

stabilní a silnou společnost

menší tým a friendly atmosféru

reálný prostor pro růst a vzdělávání

flexibilní pracovní dobu + možnost občasného home office

náborový bonus

příspěvek na dopravu

výkonnostní bonusy

příspěvek na přestěhování

25 dní dovolené

příspěvek na životní/penzijní pojištění

Požadujeme

máte SŠ/VŠ ekonomického směru

máte min. 5 let praxe ve výrobní firmě na obdobné pozici

angličtina vám nedělá problém

perfektní znalost českých účetních standardů, IFRS a daní

zkušenost s automatizací účetních procesů je must-have

jste typ, který nehledá výmluvy, ale cesty

MS Excel ovládáte na vyšší úrovni

SAP výhodou

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Mgr. Veronika Malinská
Plynárenská 1
60200 Brno

Telefon: +420 775787242

Kód: 70804

Místo práce: Ústecký kraj, Litoměřice

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.