Specialista/ka kontaktu se zákazníky – ČEZ Mobil - Tábor

Rozšiřujeme tým o další kolegy, kteří se budou starat o zákazníky společnosti ČEZ.

Bydlíš na místě se špatným spojením do města nebo musíš z jakéhokoliv důvodu být doma, ale přesto chceš pracovat? Máme pro Tebe práci, která se dá po zaškolení vykonávat z domova, není tedy potřeba nikam docházet a pracovat se dá odkudkoli. Pokud ale preferuješ být s námi v officu, budeš u nás mít samozřejmě připravené svoje pracovní místo.

Důležité je, aby na Tebe byl spoleh, příjemné vystupování s lidmi a nevadilo Ti volání? Pokud sis odpověděl/a ano, pokračuj ve čtení níže.

NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVĚK – 15 000 KČ

Po úspěšném zapracování možnost získání mobilního telefonu.

Co bude náplní práce?

  • Budeš komunikovat se stávajícími zákazníky skupiny ČEZ a rozšiřovat jejich služby (ČEZ Mobil).
  • Práce v interních informačních systémech.

Jak poznáš, že jsi tím pravým uchazečem?

  • Máš výborné komunikační dovednosti v ČJ slovem i písmem a příjemný hlasový projev.
  • Znalost práce na PC – uživatelská znalost MS office (Word, Excel).
  • Velkou výhodou je, když už máš nějaké zkušenosti s prací v call centru nebo s prodejem.

Proč do toho jít?

  • Náborový příspěvek 15 000 Kč!
  • Máš volbu pracovního úvazku – 8, 7 a 6 hodinový nebo DPP (alespoň 20 hod/týdně)
  • Pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30 – dle pracovního úvazku), víkendy a svátky volno.
  • Zaškolíme tě přímo na pracovišti, pak už můžeš pracovat z domova.
  • Jedná se o fyzicky nenáročnou práci.

logo

Firma: ATODA spol. s r.o.

Kontakt: Kateřina VOZÁBOVÁ
Lidická tř. 2331/6a
370 01 České Budějovice

Telefon: 380900122

Místo práce: Tábor

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 21000 - 28000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.