Specialista logistiky | Zajímavé mzdové ohodnocení

  • Aktivní komunikace s klíčovými zákazníky a dodavateli s cílem zajištění plynulého toku informací a materiálu.
  • Koordinace procesu řešení zákaznických reklamací včetně jejich evidence a vyhodnocování.
  • Zpracování zákaznických plánů a výhledů, průběžné sledování stavu dodávek a dostupnosti dílů.
  • Analýza a optimalizace skladových zásob v souladu s firemními cíli a požadavky na cash flow.
  • Organizace a vyhodnocování inventur skladu, včetně identifikace a analýzy případných odchylek.
  • Správa a pravidelná aktualizace kmenových dat v systému SAP.
  • Zajišťování přepravních kapacit a koordinace přeprav se smluvními dopravci.
  • Příprava pravidelných statistik a analytických podkladů pro měsíční uzávěrky, sledování klíčových logistických metrik.
  • Spolupráce na tvorbě výrobních plánů, monitorování a vyhodnocování odchylek v množství, kvalitě a termínech dodání.
  • Realizace nákupních činností souvisejících s přímým i nepřímým materiálem a službami v rámci potřeb společnosti

POŽADUJEME

  • Prokazatelné zkušenosti z obdobné pozice v oblasti logistiky, ideálně v prostředí automobilového průmyslu; minimálně 2 roky praxe.
  • Aktivní znalost anglického jazyka, umožňující každodenní profesionální komunikaci.
  • Ukončené středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání technického či ekonomického směru.
  • Pokročilá uživatelská znalost nástrojů MS Office, především Excel.
  • Dobrá orientace a samostatná práce v systému SAP – ideálně na pokročilé úrovni.
  • Analytické schopnosti, pečlivost a schopnost samostatného rozhodování.
  • Proaktivní, spolehlivý a flexibilní přístup k plnění úkolů.
  • Vysoká míra odpovědnosti vůči zákazníkům a závazkům vůči týmu.
  • Vnitřní motivace, chuť učit se novým věcem a schopnost konstruktivně řešit výzvy s pozitivním přístupem.
  • Řp. sk. B
  • Znalost německého jazyka výhodou.

NABÍZÍME

  • Odpovídající finanční ohodnocení reflektující Vaše zkušenosti a přínos pro společnost.
  • Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr s týdenní pracovní dobou 37,5 hodiny.
  • Flexibilní pracovní dobu s pevnou částí (pondělí–čtvrtek 9:00–14:00, pátek 8:30–13:00).
  • Možnost prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou po úspěšném zapracování.
  • Roční výkonnostní bonus až do výše 15 % z roční mzdy.
  • 25 dní dovolené a 4 dny zdravotního volna (sick days) ročně.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Po dohodě možnost částečné práce z domova (Home Office).
  • Firemní notebook pro efektivní práci.
  • Široké spektrum benefitů v rámci systému Edenred – příspěvek na volnočasové aktivity až 12 000 Kč ročně.
  • Stravenkový paušál ve výši 120 Kč za pracovní den.
  • Vánoční dárkové balíčky, příspěvek na očkování, teambuildingové aktivity a další zaměstnanecké výhody.

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

logo

Firma: ManpowerGroup s.r.o.

Kontakt: Viola Demhasajová
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha 1

Telefon: +420703865275
+420703865275

Kód: 62230

Místo práce: Ostrava

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.