Specialista Podpory Zákaznického Servisu

  • Specialista zákaznického servisu musí být schopen jasně a zdvořile komunikovat s klienty a poskytovat jim potřebné informace.
  • Musí být schopen rychle identifikovat a řešit problémy při zpracování dokumentů se zákazníky a dodavateli. To zahrnuje schopnost provádět analýzu problému a spolupracovat s různými odděleními, aby zajistil uspokojivé řešení.
  • Je důležité projevovat empatii vůči zákazníkům a ukazovat pochopení pro jejich potřeby a obavy.
  • Poskytnout rychlou a efektivní komunikaci se zákazníky ohledně jednotlivých postupů a změn
  • Řešení reklamací zákazníků
  • Přijímat a zpracovávat faktury dodavatelů a kontrolovat jejich správnost
  • Ukládání a schvalování došlých faktur dle požadavku zaměstnavatele
  • Úzká spolupráce ohledně podmínek a reklamací dodavatelů s Komerčním oddělením a příslušnými zodpovědnými pracovníky
  • Pracovat v týmu se spolupracovníky a koordinovat práci tak, aby byl zajištěn kvalitní zákaznický servis
  • Udržovat přehled nad množstvím faktur od jednotlivých zákazníků.
  • Zpracování interních administrativních požadavků firmy
  • Aktivní účast na inventurách skladu

POŽADUJEME:

  • SŠ vzdělání
  • Komunikační schopnosti (ústně i písemně)
  • Znalost práce v MS office na pokročilé úrovni
  • Schopnost rychle identifikovat a řešit problémy zákazníků
  • Samostatnost
  • Anglický jazyk výhodou
  • Pečlivé zpracování dokumentů
  • Práce v ERP systému zaměstnavatele
  • Koordinovat práci s kolegy z jiných oddělení, aby byla poskytnuta co nejlepší služba zákazníkům
  • Orientace v produktech společnosti
  • Prozákaznický přístup
  • Flexibilita a ochota učit se novým věcem

NABÍZÍME:

  • 25 dnů dovolené v roce pro vaše zasloužené odpočinkové chvíle;
  • Možnost práce z Home Office po předchozí dohodě s manažerem;
  • Stravenkový paušál v maximální možné výši 115 Kč za odpracovanou směnu;
  • Zaměstnanecké ceny na chovatelské potřeby a krmiva;
  • Výhodný program slev od spolupracujících obchodních partnerů;
  • Možnost prohlubování a zvyšování kvalifikace v oboru.

logo

Firma: SUPER PET , a.s.

Kontakt: Zuzana Vyleťalová

Kód: A2214

Místo práce: Poděbrady

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Poznámka: vhodné pro absolventy



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.