Specialista zákaznického servisu (Slatina)

Pro menší strojírenskou společnost hledáme nového kolegu nebo kolegyni na statickou pozici pro komunikaci s klienty, dopravci i interním týmem. Máte zkušenosti se zákaznickým servisem, podporou prodeje nebo jako referent obchodu? Jste komunikativní, umíte si zorganizovat úkoly, baví Vás administrativa na PC? Pak hledáme zrovna Vás! 

Specialista zákaznického servisu (Slatina)

Náplň práce

  • procesování zákaznických objednávek v interních systémech
  • podpora obchodního týmu
  • zpracování faktur a dalších dodatečných dokladů 
  • komunikace s dopravci, kontrola termínů dodání
  • vyřizování reklamací
  • správa kmenových dat zákazníků, zřizování přístupů do e-shop portálu
  • reporting

Požadujeme

  • zkušenosti se zákaznickým servisem, podporou prodeje, na obchodním oddělení
  • znalost práce v MS Office (zvláště Excel), výhodou jakýkoli CRM systém či aplikace
  • mírně pokročilou znalost jazyka anglického (zahraniční matka)
  • SŠ vzdělání s maturitou
  • dobré komunikační a organizační schopnosti, systematičnost, proaktivitu

Co nabízíme

  • hlavní pracovní poměr u úspěšné mezinárodní společnosti, která se pohybuje ve strojírenském odvětví
  • menší pracovní tým, přátelské prostředí
  • zázemí špičky v oboru, v technických znalostech a technologickém vývoji
  • notebook, služební mobil, 25 dnů dovolené, firemní akce, penzijní připojištění
  • stravenkový paušál, vzdělávání, podporu nejen ve zkušební době
  • pracovní dobu: 7:30 - 16:00 hodin
  • nástup možný od 1/12/2025
  • místo práce: Brno - Slatina

Pokud Vás tato pozice oslovila, děkujeme za zaslání životopisu s kontakty, ať můžeme probrat detaily této role. Budeme se těšit. 

logo

Firma: Trenkwalder a.s.

Kód: a0tbI00000RF4jhQAD

Místo práce: Brno - Slatina

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.