Správce daně – daňová kontrola v Oddělení mezinárodního zdaňování II

Charakteristika činnosti:

  • provádění daňových kontrol a dalších postupů u společností se zahraniční majetkovou účastí či jinou vazbou na zahraničí,
  • rozhodování o závazném posouzení způsobu tvorby ceny mezi spojenými osobami,
  • provádění vyhledávací a analytické činnosti, detekování rizikových faktorů v oblasti mezinárodního zdaňování,
  • zpracovávání obecných zásad a postupů výkonu správy daní v oblasti problematiky převodních cen a mezinárodního zdaňování.

Požadujeme:

  • zdělání: bakalářský nebo magisterský studijní program
  • základní znalost daňových zákonů v oblasti správy daní (zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád) a daní z příjmů (zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů)
  • znalost účetnictví výhodou
  • analytické schopnosti a logické myšlení, komunikativnost, velmi dobrý písemný a ústní projev, schopnost argumentace
  • znalost anglického jazyka výhodou, eventuálně vedle angličtiny také dalšího jazyka
  • schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, ochota k práci v terénu
  • aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), internet
  • bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.

Nabízíme:

  • místo výkonu: Praha
  • platové zařazení: platová třída 12, popř. další nárokové příplatky
  • předpokládaný den nástupu: červenec 2025
  • pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení služebního místa na dobu určitou, zástup za mateřskou a následnou rodičovskou dovolenou)
  • možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou
  • zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu
  • stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
  • motivační ohodnocení
  • pružná pracovní doba
  • 25 dní dovolené
  • 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice
  • příspěvek na stravování
  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP
  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
  • letní tábor pro děti zaměstnanců
  • víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
  • možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
  • propracovaný vzdělávací program.

Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 23.06.2024 na e-mail: Andrea.Povrová@fs.gov.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 400190 (PP)

nebo na adresu:VŘ 400190 (PP)

Specializovaný finanční úřad

nábř. Kpt. Jaroše 1000/7

170 00 Praha 7

kontaktní osoba: Ing. Andrea Povrová, telefon: 466 033 380

Více informací k výběrovému řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy České republiky

https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10453410

logo

Firma: Generální finanční ředitelství

Kontakt: Růžena Šenfeldová

Telefon: 220364504

Kód: 400190

Místo práce: Praha 7

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 32800 - 45900 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.