Správce daně – kontrola vykonává tyto činnosti:
- Provádí prvotní kontroly přiznání k dani z přidané hodnoty a přiznání k dani z příjmů právnických osob včetně navazujících úkonů, jejímž výsledkem je vyměření daně.
- Provádí daňové kontroly a další postupy v oblasti daně z příjmů právnických osob a daně z přidané hodnoty.
- Provádí vyhledávací a analytické činnosti, detekování rizikových faktorů v oblasti daně z příjmů právnických osob a daně z přidané hodnoty.
- Provádí šetření ve věci nesouladů mezi podanými kontrolními hlášeními jednotlivých plátců daně.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu nebo minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou; pro toto služební místo je v souladu s § 25a odst. 1 zákona udělena služebním předpisem výjimka z předpokladu vzdělání stanoveného zákonem,
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost.
Co Vám nabízíme:
- místo výkonu: Brno,
- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu,
- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci,
- motivační ohodnocení,
- pružná služební doba,
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna,
- 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí,
- příspěvek na stravování,
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii),
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
- letní tábor pro děti zaměstnanců,
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky,
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven,
- propracovaný vzdělávací program.
Platové podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 26 680 Kč do 38 570 Kč,
- osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 3 857 Kč do 5 786 Kč,
- zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:
https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10474737
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 3. července 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
- v elektronické podobě (žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým podpisem) na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna4000@fs.gov.cz,
- do datové schránky ID:7cs8cge,
- poštou na adresu služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7, nebo
- osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo č. 400597 Správce daně - kontrola“.