Vedoucí logistiky s němčinou

Human-Res je obchodní značka mezinárodní agentury Optima se sídlem v Holandsku. Od svého založení se Human-Res vypracovala do pozice jednoho z hlavních hráčů na pracovním trhu v mezinárodním kontextu. Mezi její hlavní služby patří výběr, nábor a pronájem zaměstnanců napříč odvětvími. Společnost je nástupcem společností START působících na českém pracovním trhu od roku 1993. Máme za sebou tisíce úspěšně zaměstnaných uchazečů o práci v Čechách i v zahraničí. Přidejte se i Vy do této velké skupiny a najděte si společně s námi nové a lepší zaměstnání!
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.


Máte zkušenosti z oblasti logistiky, mluvíte německy a chcete vést tým v dynamickém prostředí? Přidejte se k nám a podílejte se na řízení logistických procesů s důrazem na efektivitu, kvalitu a ekologii!

VEDOUCÍ LOGISTIKY S NĚMČINOU

Co Vás u nás čeká?

  • Vedení logistického týmu v souladu s cíli společnosti
  • Stanovování priorit, cílů a jejich důsledná realizace
  • Odpovědnost za výsledek oddělení a dodržení rozpočtu
  • Spolupráce napříč odděleními a každodenní management oddělení

Hlavní úkoly:

  • Řízení plynulého a ekologického toku zboží
  • Tvorba a údržba plánovacích a řídicích reportů + jejich vizualizace
  • Kontrola nákladů, řízení inventur, plánování výroby dle kapacit
  • Komunikace se zákazníky ohledně termínů a odvolávek
  • Zpracování EDI dat, správa surovin, dílů a vratných obalů
  • Koordinace služeb externích dodavatelů
  • Vedení týmu – odborný a personální rozvoj zaměstnanců
  • Kontrola bezpečnosti, pořádku a dodržování předpisů
  • Koordinátor pro BOZP a PO

Požadované vzdělání/praxe:

  • ukončené obchodní nebo technické vzdělání
  • zkušenosti na obdobné pozici (ideálně s vedením lidí)
  • velmi dobrá znalost NJ (AJ výhodou)
  • znalost práce s ERP systémy a MS Office
  • týmový duch, flexibilita, iniciativa, organizační schopnosti, důslednost…

NABÍZÍME:

  • odpovědnou a samostatnou pozici v moderní firmě
  • možnost ovlivnit a optimalizovat logistické procesy
  • stabilní zázemí, motivující platové ohodnocení
  • příležitost pro profesní růst a další vzdělávání
  • přátelské pracovní prostředí
  • příspěvek na stravování ve vlastní jídelně
  • sociální program – dovolená navíc, jubilea, výročí
  • výhodné telefonní tarify (i pro rodinu)
  • příspěvek na důchodové připojištění a další…
  • jednosměnný provoz
  • po ukončení ZD služební vůz
  • mzda 60.000,- - 100.000,- Kč podle zkušeností

Zájemce prosím o životopis v Čj a Nj.

Místo práce: Uherské Hradiště

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 60000 - 100000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.