Vedoucí oddělení zákaznické péče

  • řídí tým servisní podpory a servisních techniků – 15 podřízených zaměstnanců
  • koordinovat a dohlížet na činnosti servisního oddělení zajišťovat technickou podporu pro export včetně školení a obchodních partnerů komunikace se zákazníky a dealery v zahraničí
  • komunikace v anglickém jazyce
  • plánování termínů instalací, komunikace s klienty ohledně změnových řízení
  • školení obchodních partnerů ze zahraničí
  • úzká spolupráce s obchodním oddělením
  • vedení projektů, které povedou k rozvoji oddělení

POŽADUJEME

  • prozákaznický přístup, trpělivost
  • schpnost vést projekt - termínově, směrovat lidi, komunikovat změny
  • AJ: aktivně slovem i písmem : budete zaškolovat a komunikovat s obchodními partnery ze zahraničí

NABÍZÍME

  • práci ve stabilním týmu
  • bonusy ke mzdě
  • kompletní zaškolení
  • flexibilní pracovní doba
  • 5 týdnů volna
  • dotované stravování
  • příspěvek na penzijko
  • odborné kurzy a školení
  • a další benefity…

Nástup možný ihned, uvedená mzda je k jednání dle zkušeností uchazeče.

Pokud Vás nabídka zaujala, reagujte prosím přes „odpovědět“

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

logo

Firma: ManpowerGroup s.r.o.

Kontakt: Tereza Břetenářová
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha 1

Telefon: +420 724 389 072
+420 724 389 072

Kód: 54306

Místo práce: Dolní Dobrouč

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.