Máš hlavu plnou nápadů, ale zároveň se opíráš o data? Zajímá tě, proč se něco prodává nebo ne, a chceš být u toho od začátku až do konce? Do týmu hledáme člověka, který zvládne vést marketingové aktivity i menší tým a zároveň si poradí s produktovou strategií, průzkumem trhu a podporou obchodu v terénu. Tahle pozice je pro někoho, kdo ví, že marketing není jen reklama, ale i schopnost naslouchat trhu a obchodníkům. Budeš mít prostor přemýšlet, tvořit, analyzovat a taky jednat. A k ruce dostaneš tým, který povedeš. Náplní práce bude: - Vedení menšího marketingového týmu (aktuálně 2–3 lidé) - Nastavování marketingové strategie pro klíčové produkty - Analýza trhu, sledování konkurence a vytváření insightů pro obchodní oddělení - Příprava materiálů pro obchodní tým a jejich školení - Vyhodnocování úspěšnosti produktových kampaní a návrh dalších kroků - Spolupráce s vývojem, obchodem, grafikou i externími agenturami
POŽADUJEME:
- Zkušenost s produktovým marketingem nebo B2B marketingem - Schopnost přemýšlet v souvislostech a převádět teorii do praxe - Praxi s průzkumem trhu, sběrem dat a vyhodnocováním výsledků (ideálně i pomocí nástrojů jako Google Analytics, apod.) - Anglický jazyk pro práci s marketingovými nástroji nebo občasný email (B1–B2) - Předchozí vedení malého týmu nebo projektové řízení výhodou, nikoli podmínkou
NABÍZÍME:
- Auto i k soukromým účelům - Bonusový systém dle výkonu - Flexibilní pracovní dobu a možnost občasného HO - Příspěvky na dopravu, stravenky a volnočasové aktivity - Slevy na firemní produkty - Vzdělávací kurzy a školení